Jouw personeels- en loonadministratie in een vingerknip
Wat als je de HR-taken van je kmo efficiënter kunt aanpakken en je zo meer tijd hebt voor de kern van je zaak? Attentia helpt je graag!
Met startmpleo, onze nieuwste digitale telg, bieden we jou een intuïtief platform om loon- en personeelszaken snel en efficiënt af te handelen.
Wat is startmpleo?
Met startmpleo, onze digitale tool voor kmo’s vanaf 20 werknemers, beheer je jouw personeels- en loonadministratie eenvoudig vanop één centrale plaats.
Met ons platform kan je:
- je loonadministratie en payroll beheren
- aan- en afwezigheden registreren
- materiaalbeheer opvolgen
- digitale personeelsdossiers bijhouden
- communiceren met je medewerkers
Het is rechtstreeks gelinkt met onze loonmotor, zodat wij elke maand over de juiste gegevens beschikken om een correcte loonberekening te doen. Geen nood meer aan manuele tussenkomsten dus.
Vraag tarieven en demo aanDe belangrijkste voordelen van startmpleo:
-
één overzichtelijk platform dat alle HR-informatie samenbrengt
-
24/7 toegang tot correcte informatie
-
een 360 graden zicht op alle medewerkers
-
eenvoudige overzichtspagina’s met belangrijke informatie over je team(s)
-
rechtstreekse toegang voor je medewerkers voor verlofaanvragen, afwezigheden en loonbrieven
-
een performante HR-oplossing met de beste prijs-kwaliteit verhouding

Betrokken medewerkers
Met startmpleo betrek je je medewerkers en genieten ze van meer autonomie en transparantie. Zo kunnen ze zelf hun verlof aanvragen en vinden ze bijvoorbeeld snel de antwoorden op deze vragen:
✓ Waar vind ik de laatste versie van de car policy?
✓ Ik ben verhuisd, kan je mijn adres wijzigen?
✓ Waar kan ik de vervangende feestdagen terugvinden?
✓ Wie is wie in de organisatie?
✓ Waar moet ik mijn doktersbriefje inleveren?
✓ Hoeveel vakantiedagen mag ik overdragen naar volgend jaar?
Een HR-oplossing voor de hele kmo
Ondernemers
Ondernemers beheren hun HR-taken op een overzichtelijke manier en winnen kostbare tijd.
HR-verantwoordelijken
HR-verantwoordelijken krijgen een 360° zicht op alle medewerkers en voeren taken uit vanuit één centraal punt.
Leidinggevenden
Leidinggevenden hebben toegang tot eenvoudige overzichtspagina’s met nuttige inzichten in hun team(s).
Medewerkers
Medewerkers voelen zich meer betrokken en beschikken altijd over de juiste informatie.
Eenvoudige installatie
startmpleo is een softwarepakket dat je eenvoudig en zonder IT-kennis kunt uitrollen. Het is 24/7 via een webbrowser beschikbaar op computer, smartphone en tablet.
Persoonlijke begeleiding
Ook in deze digitale wereld blijven we inzetten op persoonlijke begeleiding en een menselijke aanpak. Een vaste klantbeheerder en een multidisciplinair team van experts staan altijd klaar.