Tijdig en correct hun loon ontvangen: dat is wat uw medewerkers verwachten. Loonberekening is echter maar een van de vele taken die u moet vervullen. Om alle personeels- en loonadministratie zo efficiënt mogelijk te laten verlopen, kan u aan de slag met QIOSQ, onze modulaire online tool voor personeels- en loonadministratie die u heel wat tijd bespaart! Op maat van de KMO!
U hoeft enkel de personeelsgegevens correct in te vullen en vervolgens gaat uw klantenbeheerder aan de slag voor de loonberekening. Dankzij QIOSQ is uw gehele loonadministratie up-to-date en conform de meest recente sociale wetgeving.
Modulair, dus aangepast aan uw noden
QIOSQ is een modulaire tool toegankelijk via uw klantenportaal, waarmee u al uw HR-behoeften kan invullen. Afhankelijk van de noden, kan u extra modules in de online tool activeren.
Ontdek onze extra modules
Zowel binnen QIOSQ als QIOSQ+ kan u beroep doen op extra modules die zorgen voor meer efficiëntie, minder kans op fouten en meer tijd om andere HR-taken uit te voeren.
- Module Mijn afwezigheid: gedaan met verlofaanvragen telkens manueel in te geven. Deze webmodule automatiseert onder meer de verlofaanvragen, het beheer van afwezigheden en het overzicht van de tellerstanden.
- Module Maaltijdcheques: eenmaal de loonbrief is opgemaakt, zorgt deze module ervoor dat de maaltijdcheques automatisch en rechtstreeks bij de leverancier worden besteld. U hoeft zelf dus niets meer te doen.
- Module Export Ziekteverzuim: via deze module krijgt u een overzicht van alle gegevens over het ziekteverzuim waarin niet alleen de percentages staan maar ook de frequentie van het ziekteverzuim (via de Bradfordfactor).
- Module boekhouddocumenten: deze module geeft u toegang tot belangrijke boekhoudkundige informatie, gaande van openstaande facturen tot opstaande saldo’s en overzichten van totalen van journaalposten. Deze overzichten kan u eveneens exporteren naar Excel.
- Module Loonstaat export naar Excel: naast de standaard loonstaat in PDF krijgt u via deze module ook een export in Excel. Die stelt u in staat om gegevens in detail te bekijken over een geselecteerde periode. Denk bijvoorbeeld aan detail bruto, detail van de vakantiedagen of een opsplitsing arbeiders/bedienden.
- Module Journaalposten in Excel: dit is een iets technischere module waarmee u de journaalposten kunt exporteren naar een Excel-bestand via een aparte rapporteringstool. U kan deze vervolgens in het eigen boekhoudpakket integreren.
Digitaliseer vandaag nog uw HR-omgeving!
Het kan haast niet eenvoudiger: u heeft enkel een computer en een internetverbinding nodig om in te loggen op ons platform. Waar u zich ook bevindt en 24/7. U kan bovendien op beide oren slapen, want alle data blijven steeds in de beveiligde omgeving van de Attentia-servers.
Het enige wat u nog moet doen, is nagaan welke versie en modules het best bij uw noden passen.
Download meer info over QIOSQ