Met startmpleo krijgen ondernemers 1 platform voor alle HR-taken. Zo houden kmo’s meer tijd over voor hun core business.
Op maat van de kmo
Met startmpleo, een HR-platform gebouwd voor kmo’s vanaf 20 medewerkers, beheren ondernemers en hun medewerkers zelf de basis-HR-taken voor een correcte loonadministratie, eenvoudige verlofverwerking en opvolging van personeelsdossiers.
Daarnaast vormt startmpleo ook een uitstekend communicatiemiddel voor HR-verantwoordelijken en leidinggevenden om verbonden te blijven met hun medewerkers.
“Bij het ontwikkelen van startmpleo hebben we specifiek gekeken naar de behoeften van kmo’s”, zegt Valentijn Verheije van HRWeb, de ontwikkelaar van startmpleo. “Daarom bouwden we een gebruiksvriendelijk platform dat alle basis HR-aspecten omvat en dat eenvoudig te implementeren is. Bovendien is de tool toegankelijk via een webbrowser, wat betekent dat ze geraadpleegd kan worden vanop eender welk toestel en locatie. Dat is voor ondernemers zeker belangrijk, want zij kennen geen nine to five.”
Team van experts staat klaar voor begeleiding
Zelfs als klanten kiezen voor een digitale tool, bouwt Attentia een team van experts rond elke ondernemer. Ervaren klantenbeheerders, accountmanagers, een team voor technische ondersteuning, juristen en andere experts staan klaar om ondernemers door hun digitale transformatie te loodsen.
“Digitalisering is de toekomst, en daar zijn we bij Attentia van overtuigd. Maar ook in een digitale wereld willen we de aandacht blijven vestigen op persoonlijke begeleiding en een menselijke aanpak”, zegt Berlinde Van Eenoo, Directeur KMO bij Attentia. “Want ondernemers appreciëren de begeleiding door onze ervaren experts. En daar willen we, ook in een digitaal tijdperk, op blijven inzetten.”