Qiosq+ of startmpleo?

Ontdek welke digitale tool voor jouw kmo het verschil maakt

Meer focussen op je kerntaken en minder tijd steken in administratie. Dat willen we allemaal, toch? 

Op vlak van personeels- en loonadministratie kan je hiervoor rekenen op Attentia. We bieden verschillende digitale oplossingen aan, afhankelijk van de behoeften van jouw onderneming. Zo zit er gegarandeerd een oplossing tussen die voor jouw kmo het verschil maakt! 

Onze digitale HR-tools

Als kmo zit je bij Attentia goed met Qiosq+ of startmpleo. 

Beide platformen zijn gekoppeld aan onze uiterst performante loonmotor zodat we elke maand over de juiste gegevens beschikken om een correcte loonberekening te doen. Geen nood meer aan manuele tussenkomsten. Het enige wat jij moet doen is de personeelsgegevens correct doorgeven. 

Daarnaast zijn beide tools 24/7 beschikbaar op computer, laptop, tablet en smartphone zodat je altijd over de meest recente gegevens beschikt.

  

startmpleo

startmpleo is onze gloednieuwe digitale tool, geschikt voor bedrijven vanaf 20 werknemers.  

Het is een modern, gebruiksvriendelijk platform met extra HR-mogelijkheden zoals: 

  • de registratie van aan- en afwezigheden 
  • het opvolgen van materiaalbeheer 
  • interne communicatie met je medewerkers 
  • digitale personeelsdossiers 
  • een dynamisch organogram 
  • documentarchieven 
  •  

Daarnaast krijgen jouw medewerkers rechtsreeks toegang tot het platform. Zo kunnen ze zelf hun verlof aanvragen en vinden ze snel de antwoorden op HR-vragen als ‘hoeveel vakantiedagen kan ik overdragen’ of ‘waar vind ik de laatste versie van de car policy’. Meer autonomie en betrokkenheid voor je medewerkers, minder administratie voor de HR-verantwoordelijke. Win-win! 

Samengevat biedt startmpleo deze voordelen: 

  • modern, gebruiksvriendelijk HR-platform 
  • rechtstreekse toegang voor medewerkers 
  • interne communicatietool 
  • extra functionaliteiten zoals materiaalbeheer, dashboards en organogrammen 

Zoek je een all-round HR-tool waarin je ook je medewerkers kunt betrekken, dan is startmpleo de geschikte oplossing voor jouw bedrijf.  

Ontdek startmpleo  

Qiosq+

Ook Qiosq+ is een handige tool voor je personeels- en loonadministratie.  

De nadruk ligt hier op loonberekening en het platform biedt een uitgebreid arsenaal aan rapporten, cijfers en statistieken aan.  

De basisversie van Qiosq+ is uitbreidbaar met extra modules die je werk nog efficiënter maken, zoals modules rond afwezigheden, ziekteverzuim, boekhouddocumenten of maaltijdcheques.  

In tegenstelling tot startmpleo hebben medewerkers geen rechtstreekse toegang tot het platform en faciliteert het geen interne communicatie.  

Samengevat biedt Qiosq+ deze voordelen: 

  • focus op loonadministratie 
  • uitgebreide rapportering 
  • uitbreidbaar met specifieke modules zoals afwezigheden, ziekteverzuim, boekhoudddocumenten of maaltijdcheques 

Ben je op zoek naar een specifieke loonadministratietool met uitgebreide rapporteringsmogelijkheden, dan zit je goed met Qiosq+.  

Switchen?

Wil je als bestaande klant de overstap maken van Qiosq+ naar startmpleo of omgekeerd? Weet dan dat dit makkelijk te realiseren is. Aangezien beide platformen met dezelfde loonmotor werken, blijven alle gegevens op dezelfde plaats bewaard.  

Meer weten over een switch? We helpen je graag!
Neem contact op met je klantbeheerder of contacteer ons via onderstaande knop. 

Contacteer ons  

Nog geen klant?

Ben je nog geen klant en wens je meer info over deze tools? 
Ook jou helpen we graag! 

Vraag info startmpleo aan    Contacteer ons